Virtual Office Assistant



ZZP officemanager

ZZP officemanager: freelance ondersteuning op afstand

 

Een officemanager inhuren op freelancebasis? Ontdek het gemak van een ZZP officemanager! Virtual Office Assistant is beschikbaar voor officemanagement op afstand.  Dit zorgt voor rust en overzicht. Je hoeft geen nieuwe werknemer aan te nemen, want Virtual Office Assistant is al beschikbaar vanaf één uur per week!

 

Wat doet een ZZP officemanager?

Waarom huur je een freelance-officemanager in? Virtual Office Assistant komt in actie bij allerlei activiteiten:

 

  • Agendabeheer;
  • Secretariaatsondersteuning;
  • Administratieve werkzaamheden;
  • Verzorgen inkomende en uitgaande communicatie.

 

Heb je op een of meerdere van deze vlakken een professional nodig? Aarzel niet, maar ontdek het gemak van een officemanager op afstand.

 

Wanneer een ZZP officemanager inhuren?

Heb je moeite om je eigen werk in balans te houden of is je agenda helemaal volgepland waardoor andere werkzaamheden blijven liggen? Een goede reden om een officemanager op afstand in te huren! Virtual Office Assistant zorgt ervoor dat alles op jouw (hybride) kantoor soepel verloopt. Neem geheel vrijblijvend contact op voor een eerste kennismaking.

 

Wat levert ZZP officemanagement op?

Het inschakelen van een ZZP officemanager levert áltijd voordelen op. Waarom het loont een freelancer in te huren?

 

  • Meer rust in je hoofd;
  • Administratieve lasten nemen af;
  • Belangrijke kantoortaken blijven niet liggen;
  • Elke kantoordag verloopt op rolletjes;

 

Enthousiast? Wacht niet langer, maar investeer in een betaalbare officemanager.

 

Officemanager nodig? Neem contact op!

Op termijn de hulp inroepen van een professional die je op verschillende manieren ontzorgt? Zoek je een tijdelijke officemanager voor het vervangen van een werkneemster die met zwangerschapsverlof gaat? Virtual Office Assistant staat voor je klaar. Neem direct contact op voor het inplannen van een afspraak.